happy girl

Man kanske ska ta och börja skriva lite skit igen här. Bor i tråkiga Sverige i ännu tråkigare Västerås, så finns inte så jättemycket att säga. Ja, jag vet att jag är världens pessimist just nu (alltid) men jag börjar bli bättre på att se de positiva i saker (....). Längtar tillbaka till Thailand gör jag också. Varmt och skönt, istället för Sverige som jag hörde haft -42 igår natt i norr. Fy helvete!!!!!! Stackars dem, ännu värre än Västerås. Men snart åker jag till mitt London för några dagar och hälsar på, underbart. Att Camilla skulle följa med är ett minus. Och här har du Camilla, nu har jag uppdaterad min blogg. Fint inlägg va? Puss.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

NEJ!

2012-02-07 @ 10:27:45
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0