vouge fashion's night out

Ikvall ar det Vouge fashion's night out i London. Ar ett event som Vouge fixar och det ar tydligen over hela varlden i en mangd olika butiker. Dar jag jobbar, pa FCUK Brompton Road, har vi det fran klockan 5-8 pm. Synd att jag slutar klockan 18 sa jag inte kan vara med! Ska nog ner pa Oxford och kika lite dar istallet.. Vi ska i alla fall lounga en ny klanning, som ar den sa kallade “Vouge-klanningen“, och den tar vi ut klockan fem. Skitful om jag far saga det sjalv. Ska slanga in en bild pa den senare sa ni far se. Nu ar mitt teabreak slut, upp och jobba sista timmarna. Ps sa bjuder vi pa cupcakes idag pa eventet. Synd att jag ar nyttig eftersom de ar de underbara cupcakesen fran Harrods!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

men ät en!!

2011-09-08 @ 20:23:56
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0