shopping day

Länge sedan jag var ute och gick runt på stan, och faktiskt försökte (!) hitta någonting att köpa. När man bor i London försöker man mest undvika allt med ett pris på eftersom man inte är världens rikaste... Som vanligt blev det en kaffe på Stabucks, tog även en sipp av Filippas hot chocolate och jag kan ju säga att jag fått mitt sockerintag för en månad framåt. Alltså: köp inte en varm choklad på Starbucks (om du inte är lika van med socker som Filippa förstås). Fick i alla fall med mig en top från Forever 21 som jag kan visa sen, riktigt fin och glittrig.
Nu ska jag och Filippa laga kött och klyftpotatis! Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha, då borde jag kunna ta en sån..

2011-09-07 @ 23:10:40
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Fille

Du skulle älska den! hehe, asgod! :)

2011-09-10 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0