new

Okej. Ska försöka med en till liten updatering då. Sitter i min nya fina lägenhet, med nya fina flatmates. Så glad, inga kackerlackor ÄN så länge... Är lite småsjuk, och blev ännu mer sjuk av flytten idag, och för att inte nämna vår utgång igår. Var tvungen att visa Filippa (som precis flyttat hit) hur det går till. Känner mig stolt.

Btw så var Angelina Jolie inne i Josefins butik där hon jobbar, French Connection. VARFÖR kunde hon inte komma till min FC? Lite avis så att säga...


jag är jättesöt när jag precis duschat hihi

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hoppas verkligen inte det dyker upp några kackerlackor!

2011-09-04 @ 22:32:41
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0