revolver

Här har jag inte skrivit på ett bra tag! Försöker bara leva livet och njuta av att jag är i London. Var i och för sig hemma en vecka i Sverige och kom hit för ca en vecka sedan. Firade min älskade lillasyster som fyllde 18 och umgicks med vänner och familj. Sen blev det back to reality och jag har väl mest bara jobbat och umgåtts med mina flatmates. Vart en sväng på Brick Lane Market och Spitafield's Market i söndags. Träffade upp Bella där och satt på gatan och åt en nachotallrik. Love my Bella. Nu ska jag glida till jobbet för, återigen, ett sent pass. xxx

Btw så har jag äntligen tatuerat mig. Tog denna, inte så fagra bild, för att visa min saknade Amanda hur det såg ut!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

alltså. så jävla snyggt!!

2011-10-18 @ 12:45:47
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Felicia

SNYGGT!!

2011-10-18 @ 16:14:07
Postat av: Lina

MEN SHITT VA SNYGG KVINNA!!!! shitt!!

2011-10-19 @ 09:37:28
URL: http://linaselander.blogg.se/
Postat av: saharaö

ÅÅÅh va fin den blev babbbeeee!

2011-10-20 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0