happy birthday

En viktig vecka denna vecka. I min lilla familj har vi tre födelsedagar att fira. Vincent, Justina och Jossan. Idag blir det Vincents födelsedagsfirande och vår housewife Justina har bakat kanelbullar och chokladbullar. Jag köpte även lite fina cupcakes från Harrods till födelsedagsbarnen, LOLA's (och nej inte dina Camilla) jättegoda.
Annars så var det 8e jobbdagen i rad idag. Börjar nog bli lite trött nu.. Somnade på mitt teabreak och råkade ta några minuter extra. Chefen såg nog det och gav mig torsdag ledigt så jag bara behöver jobba 9 dagar i rad i alla fall! Awesome.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

heehhe..

2011-10-04 @ 20:39:23
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0