this is my city

Fan vad jag älskar London (och min nya kavaj/jacka med läderarmar). Detta är den bästa staden i hela jävla världen, och jag kan inte ens fatta att jag flyttar härifrån. Jag älskar allt som har med London att göra. Mitt jobb (faktiskt, tro det eller ej men jag kommer sakna det), mina kollegor, min flat, min flatmates (!!!), CAMDEN, HAWLEY ARMS, att tackla sig igenom Oxford Street, alla promenader till jobbet genom Hyde Park, att vara så jävla fattig men ändå ha råd med allt som behövs (öl), shoppingen, musiken, stämningen, Roxanes cp-rapar, Maddes blåsta kommentarer och allt annat kul som händer i min lägenhet och överhuvudtaget i London. Skulle kunna skriva en bok om allt jag älskar med denna stad men känner att ni fattar nu... Jag hjärta London förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0