successful night

Vi skulle fira Younis igår, och kvällen började inte så bra så att säga. Sprang hem från jobbet för jag och Jossan skulle skynda oss till Nandos där de var och åt. Vi tar hundra år på oss och när vi väl är på väg ner i tunnelbanan så går min fucking klack av!! Så jag får damp, Jossan försöker lugna mig, Andreas kommer med nya skor osv. Vi drar till Nandos och möter de andra, och sedan drar vi till hederliga The Roxy för en så jävla lyckad kväll. Kameran åkte nog bara upp en gång, men hann få några kort i alla fall. På morgonkvisten åkte vi världens mysigaste taxiresa hem från Old Street då vi såg Big Ben, London Eye och Buckingham Palace på en och samma resa, och vi kom verkligen på var vi egentligen bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0