sweden

De senaste dagarna har vart underbara. I söndags åkte jag till Sverige för första gången på fyra månader för att överraska min familj. Alexander hämtade mig på flygplatsen och vi åkte raka vägen (eller raka och raka, vi åkte vilse några gånger) till min låssaspappas föräldrar där alla var . Öppnade dörren, gick in, och alla blev hur chockade som helst. Stod mest tysta och tittade, och det kom väl en och en annan tår på vissas kinder. Blev en liten mors dag present till mamma! Igår firade vi Simon, eftersom han fyllde 10. Han fick lite saker som jag köpt från Hamleys här i London (bland annat en armborst, slangbella och pistol, som jag för övrigt hade i handbagaget. var lite nervös när jag gick genom säkerhetskontrollen, men det gick bra). Varmt som fan var det i Sverige också, till och med varmare än här! Valde de bästa dagarna att åka. Åkte hem idag, och på ett sätt känns det ändå skönt att vara hemma igen. Så konstigt att jag ser det här som hemma och inte mitt rum i Vässan. Nu längtar jag bara tills alla ska komma och hälsa på mig här, och jag åker ju till Sverige igen om 2 veckor, så allt för farligt är det inte! Min familj är bäst, och jag älskar er så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Mamii

äääääääälskaaar diiiiiig!!

2011-06-02 @ 08:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0