sarasara

Saknar den här jäveln så himla mycket, och jag är verkligen hur ledsen som helst att jag inte kan vara hemma när hon tar studenten eller fyller 20. Jag hatar att jag inte kan spendera värdelösa sommardagar i Sala med henne i sommar, att vi inte kan ligga och titta på Vampire Diaries, äta hennes goda mat, festa sönder och dagen efter sitta och försöka komma på vad som hände igår och att vi inte ska åka på vår "årliga" resa i augusti. Innan jag flyttade till London skrev hon det finaste inlägget någonsin på sin blogg, tror till och med att jag fick lite tårar i ögonen. Läs det här! Hon kan verkligen uttrycka sig den här tjejen.. Love you babe

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaawwwwwwwwwwwwwwwww va söt du är ! LOVA YOU TOOO! NU KOMMER DE TYP EN LITEN TÅR FÖR MIG MED! DU ÄR BÄST!

2011-05-06 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0