broke

Insåg idag att jag endast hade £1.16 på mitt kort och det är mer än en vecka kvar tills vi får lön. Tur att jag storhandlade för några dagar sedan så jag i alla fall har mat! Men jag kommer ju inte kunna topa up min mobil eller mitt Oyster Card, så kan alltså inte ringa någon eller ta mig någonstans. Blir spännande.. Får vara hemma den kommande veckan. Skulle i och för sig vara bra eftersom jag börjar få migrän och magkatarr rätt ofta nu. Min låssaspappa hade precis värsta genomgången om hur allt detta gick till och konsekvenserna (han är en uppslagsbok), och det lät läskigt så nu måste jag väl vila. Började idag. Jossan&Amanda är på Movida och dricker gratisdrinkar i och för sig, men jag kan ju knappt ta mig dit för måste spara mina pengar på mitt Oyster Card. Nu ska jag titta på några Entourage avsnitt och sedan sova ut!!

min och amandas supergoda smoothie som vi drack på en mysig uteservering idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0