what a night

Vaknade nyss av att det är så jävla varmt i rummet för att solen ligger på. Hur ska vi klara den riktiga sommaren?
Blev tillslut en utgång igår och jag kan inte precis säga att det vart den bästa kvällen. Vi åkte till Charing Cross och gick till en klubb som heter Heaven. Det är egentligen en gayklubb, men på måndagar så var det blandat (om jag hade vetat det innan, hade jag stannat hemma). Jättestor klubb och det var som en jävla flygplats för att komma in, var tvungen att gå genom en sådan där pipgrej (?) och bli visiterad. Efter ett tag där inne tappade jag och Amanda bort Andreas och Jossan, och eftersom vi tyckte alla på stället var sjukt dryga och efter vår (cat)fight med en kille så bestämde vi oss för att dra hem. Vi hade ingen nyckel, så vi ringer Martin och hör om han är vaken. Plankar på bussen och kommer hem ca 4 på morgonen. Halv sju kommer vi in i lägenheten, vi har alltså stått och bankat och plingat på vår mördarringklocka i två och en halv timme tills Martin vaknade. Därefter däckade jag i sängen tills nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0