walking

Kom precis hem från jobbet. Har arbetat hela dagen, eller ja från klockan 11.30-20.30. Även fast det är lika länge som 9-18 eller 10-19 så är det inte hela dagen. Inte så händelserik dag på jobbet idag, men två roliga saker har hänt.

1. Susanna har börjat på FCUK igen! Kul med en liten vän jag kan stå och prata med även fast jag inte får.
2. Jag har köpt världens snyggaste sak (?). Vet inte om det är rättvisst att kalla det sak eftersom det är det enda som kan få mig att gå på moln i några dagar, och då menar jag bokstavligen gå. Eller efter ett tag så känns det mer som att gå på knivar men that's life. I alla fall när man har två dvärgar till föräldrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0