real surprise

Står och space:ar lite på jobbet. Jag ser Jossan. Jag ser Martin. Jag tänker: fan vad kul att de kommer och hälsar på mig på jobbet. Jag ser världens bästa låssaspappa. Jag börjar gråta av glädje.

Kom precis hem efter ha vart på en mysig restaurang med min låssaspappa. Vi delade på en grilltallrik för två personer och det var så jävla gott. Riktigt bortskämd blev jag. Sedan var han tvungen att åka iväg till en annan stad för jobb... Hoppas på att han kan vara här imorgon igen. Sov gott babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om han hade fått veta det nån timme tidigare, så hade mamma ringt och jag hade packat väskorna.....alltså jag hade följt med om du inte fattade det :'(:'(

2011-03-30 @ 14:33:20
URL: http://marinamarmullakaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0