prostitute

Känner att detta kommer bli en underbar dag. Inte nog med att jag slog ut en flisa av min framtand i natt, utan jag väcks även av att brittiska polisen stormar in i vår lägenhet och gör en razzia och anklagar oss för att vara prostituerade. Jag och Andreas låg i sängen och så kommer det in en polis med och visar brickan och säger "Stay there!". Jätte kul när man är helt däckad och har sin lediga dag att vakna helt jävla panikslagen. De pratade i alla fall med Josefin och Amanda, men det var tydligen ändå okej om vi var prostituerade, bara de visste om det. Bra att veta att vi får vara sluts bara vi säger till dom!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

men fyfan vad läskigt!

2011-03-17 @ 14:07:24
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahahaha jag dör

2011-03-17 @ 16:15:32
Postat av: Ippe

Kör du dubbelskift? HAhah nu har ni ju anledning att kalla dom i receptionen för "morons". Eller anmäla dem för att vara hallickar.

2011-03-17 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0