life

Har jobbat hela dagen, som vanligt. Känner att jag har jätteintressant liv. Sitter i alla fall och dricker vin ur ett billigt, fult IKEA glas medan jag funderar på om jag ska gå ut ikväll. Jossan kom nyss in och dansade som ett jävla retard medan Andreas halsade ur vinflaskan som en fjortis, så de är nog rätt så taggade.

Har haft sämsta dagen idag och har nackspärr som fan. Men vet inte riktigt om den slog dagen igår då jag sprang in i dörren med min armbåge så jag fortfarande har ont, fick en toarulle i huvudet av Martin, bet mig skithårt på tungan, ramlade i trappan på jobbet, köttade upp min sko och fot på en spik i stockroom. Ja, det var nog det mesta som hände igår.. Blev på lite bättre humör när mamma nyss skrev "hallå är du hemma? kan vi skypa om 15 min? tittar på big brother. BRB" Haha, så söt mamma man har!

Kommentarer
Postat av: Mamii

hihihhhi vad pinsamt när du berättar... :))



saknar dig så min älskade unge!!

2011-03-22 @ 02:11:22
Postat av: Camilla Andersson

hahah, gillar benitas kommentar!

2011-03-22 @ 09:57:27
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0