lazy day

Ledig dag idag och jag har verkligen bara softat! Glidit runt lite på stan, legat hemma, ätit god mat, pratat med familj och vänner osv. En sådan dag som man behöver ibland. Var även in på jobbet och bokade en till veckas semester i slutet av augusti. Sensommar i Sverige blir mysigt.

Andreas ligger bredvid mig och tittar på "Harry Potter och De Vises Sten" eftersom jag tog med mig alla filmer från Sverige. Sa att jag inte skulle titta, men ligger och smygtittar ändå. Jag och Andreas är världens största Harry Potter fan och vi skulle döda för ett liv som dem... Älskar när Harry pratar med ormen och stänger in Dudley i terrariet när de är på London Zoo, och London Zoo ska jag, Marina och Frida till på fredag. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0