carribean

Fick ett sms när jag var på jobbet av Andreas som frågade om jag ville med på bio ikväll. Självklart ville jag det. Jag och alla mina fyra sambosar gjorde något tillsammans för en gångs skull. Vi åkte till Waterloo och såg bion på Imax som är en fet jävla bio och har den största skärmen i UK. Vi så såg vi "Pirates of the Carribean: On Stranger Times", och den var väl sådär om jag får säga min mening. Johnny Depp är ju alltid bäst, och självklart snyggast i världen, men tyckte inte att filmen hade någon speciell story riktigt.. De andra filmerna är definitivt bättre. Såg även trailern till "Harry Potter and the Deathly Hallows Part II", längtar som fan!! Ledig imorgon så nu ska jag lägga mig och läsa i min jättebra bok. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0