busy

Här har det ju inte hänt mycket på senaste tiden. Har vart en very "busy woman", eller inte.. Först hade jag några sötnosar här på besök och efter det åkte jag på en veckas semester till Sverige och åt tills jag spydde. I söndags kom jag tillbaka till London, och det tog ett tag att komma in i vardagen igen. Var ju så van med att mamma tog hand om mig... Hade också lite smått ångest eftersom jag saknade alla så mycket. Men nu känns allt bra igen, saknar dock alla fortfarande! Jobb står på schemat som vanligt imorgon, så tänkte att jag kanske ska lägga mig i tid för en gångs skull. Det är i och för sig bara för att min dator har blivit knäpp och inte kan vara på i mer 5 minuter, så jag kan inte titta på alla ovärda serier jag hittar för att slippa gå och lägga mig. Sov sött mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0