beyonce is coming

Skönaste dagen på länge. Har vart så jävla varmt i London. Det kändes som när jag vandrade runt på Barcelonas gator med mina underbara vänner från Sverige. Synd att dem inte var här och joinade mig. Men hade sällskap av Amanda och Andreas och det fick väl duga...  Vi har legat i Hyde Park hela dagen, ätit glass, solat med mera. När vi var på väg hem så tog gick vi Harrods bakväg (jag går jämt där för att slippa alla dryga turister), och vi ser att det står jättemycket folk där. Vi är sjukt trötta, så vi blir irriterade för det står poliser och man kan inte komma förbi. Står där ett litet tag och Andreas muttrar "Jag orkar inte stå här för någon jävla B-kändis". Tillslut frågar vi någon vad fan som händer, och de svarar "Beyonce is coming!". Vi blev helt uppspelta, paparazzis överallt, och där kom hon ut ur en bil och var så jävla babe. Dock mycket kortare än jag hade föreställt mig! Inte sånt som händer varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0