miss you

Andra dagen ledig idag, och jag frågar mig själv alltid varför man blir så jävla mycket tröttare av att vara ledig än att jobba? Har i alla fall nyss skypat med min babe Felicia. Pratar nästan aldrig med henne nu för tiden eftersom jag jobbar heltid här i London och hon modellar i Tokyo, så det är ju lite tidsskillnad på det. Hon har en jättemysig blogg som alla borde spana in här! Vi har inte setts på snart ett halvår, och jag saknar henne så himla mycket! Får hoppas hon är i Sverige i augusti när jag ska dit så vi äntligen får träffa varandra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅÅh gulle :) Saknar dig jätte mycket! Längtar till vi ses, men vi hörs på skype snart igen! PUUSSSS<3

2011-07-04 @ 16:20:36
URL: http://ffeliciao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0