dead

Tror jag har världens jobbigaste arbetspass framför mig. Börjar klockan 19 och ska jobba till 7 på morgonen, och vi kommer ju inte stå och chilla precis. Vi ska ha floormove, bort med all sale och upp med allt nytt. Jag tror jag kommer dö. Somnade klockan tre, eftersom det tog lite mer än två timmar för mig att ta mig hem igår. Sjukt ovärt, för vi skulle gå ut, men jag bangade halvvägs och skulle hem. Letade efter bussen, satt och väntade på bussen i ca en timme, den kom inte så jag hoppade på en annan där jag visste att jag kunde byta till en annan. Den bussen var det något fel på så den åkte bara en station. Tog ut pengar för att ta en taxi, fick inte tag på någon, gick hela vägen därifrån till bussen jag skulle byta till (ca 45 minuter) tog den bussen och slutligen kom jag hem. Sedan vaknar jag klockan nio och är aspigg, och jag kan inte sova nu heller. Sjukt drygt. Kommer vara död senare. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0