fancy uniform

Sitter och snyltar på Starbucks internet igen! Vår "landlord" skulle fixa internet tills i övermorgon, så hoppas fan att han gör det nu.. Fick idag reda på att han har en Bentley och en Lambourgini (fett tät). Amanda vill ha honom, men han har fru och barn så får se hur det går.

Jobbat hela dagen idag och jag fick välja min uniform. Eller ja, jag och min manager eftersom hon är tvungen att godkänna det. Inte riktigt min stil, men det är ändå okej. Det är en fin outfit med marinblå byxor och vit blus eftersom jag måste vara "fancy" på jobbet.

Bilder kommer snart eftersom Starbucks internet är för segt för att ladda upp någonting. Kisses!

Kommentarer
Postat av: sara hästlund

Jag vill se fancy unifooorm!

2011-02-10 @ 20:17:45
URL: http://sarasra.blogg.se/
Postat av: Mamii

hej min duktiga unge!!

jag vill också se bilder!!

saknaaaaaar dig <3 puss

2011-02-12 @ 13:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0