urban

Nyss kommit hem från en fika med Ellen på Starbucks, Oxford Street. Inte sett henne sedan hon slutade på mitt jobb för ca en månad sedan! Väldigt kul att träffa henne igen. Väldigt skönt att vara ledig också för den delen. Fick ett litet telefonsamtal från Urban Outfitters också, som ville att jag skulle komma in på en intervju. Lämnade liksom mitt cv där för ett halvår sedan när jag flyttade hit.. Haha otippat. Vet dock inte om jag kan eftersom jag jobbar när de har intervjuerna och jag vet fan inte om jag pallar ett till retailjobb. Duktig på mitt jobb i alla fall, öppnade butiken och skötte pappersarbetet helt själv igår!

Vet inte heller när idioterna som härjar i London ska sluta. Fattar nada om vad som händer. Men det är lugnt där jag bor så det är väl okej. Tänkte även om man skulle hånka och typ ta lite välbehövliga saker som en Ipad? Skämt åsido. Fick stänga butiken tidigare och rensa fönstrerna på saker i förrigår dock. Poliserna sa att de var på väg mot Knightsbridge, och det var ju rätt skönt att få sluta lite tidigare än vanligt.


Inte världens snyggaste bild. Men laddar ju aldrig upp bilder nu för tiden. Så nu har ni även lite koll på hur jag ser ut nu för tiden. Sliten som ett as. Har även på mig min kofta jag har på jobbet, en leopardkofta som ser ut att komma från H&M för ca 800 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0