mixtape

NU vill jag bara ha min dator! Som ligger hemma i Sverige och ska lagas av min låssaspappa (som antagligen inte gjort det än). Om en vecka åker jag dit och hämtar den (bara därför jag åker på en veckas semester till Sverige) och då blir allt som vanligt igen (inget liv alltså). Kände för att göra skitmycket paranteser idag...

Typiskt Londondag idag, regnar och har sig. Man är trött efter att ha jobbat första dagen efter två lediga. Sex stycken till står på tur också. Var tydligen tvungen att jobba sju dagar i rad eftersom jag skulle på semester efter, lite knäppt om jag får säga det själv. Annars har jag lite andra roligheter på gång, får hoppas att det blir som jag vill bara! Vill inte skriva någonting här för jag har ju inte en aning om vilka som läser... Nu är jag hungrig punkt Puss

Igår var jag ute på världens powerwalk och gjorde massa övningar i Hyde Park. Världens träningsvärk idag... Vill kunna blogga från min mobil! Eller jag kan ju det, men inte ladda upp bilder.. Värdelösa BlackBerry. Är det bara jag som är efterbliven eller vet någon hur man gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0