visitors

Nu börjar folk boka resor till London för att hälsa på mig, wei! Mamma ringde nyss och sa att de hade bokat resa i maj, och min saknade retardvän Vickan kommer också i maj! Love it. Sen kommer min babe om ca 2 veckor, och min lillasyster kommer och joinar mig några dagar i juni innan vi tillsammans åker till Sverige. Börjar känna att det kommer vara konstigt att inte vara i Sverige denna sommar. Alla galna utekvällar med Victoria, den dagliga kaffen på Linas balkong, Saras förfester i lilla Sala, min låssaspappas goda grillade mat (som mamma alltid tycker att han gör till kolbitar och blir skitarg), mina små sötisar Marina och Frida som väcker mig med töntiga Miss Li-låtar när de ligger och solar på taket utanför mitt rum osv.
.
(här skulle det vara massa bilder från sommaren 2010, men eftersom att det inte fungerar att ladda upp några jävla bilder på den här datorn, så får ni inga! det är amandas dator btw, förvånande... men jag älskar henne ändå)

Kommentarer
Postat av: poop

hahahhahahah det är inget fel på Miss Li!!!

Vi ses om en månad:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

älskar dig mest bajsunge

2011-04-12 @ 20:49:56
URL: http://marinamarmullakaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0