happy birthday

Idag fyller den viktigaste personen i mitt liv år. Det går inte beskriva hur ont det gör att jag idag bara ska få säga grattis till henne över telefon och inte vara där och fira det med henne. Jag saknar henne så otroligt mycket och jag älskar henne mest av allt på denna jord. Hon är min mamma, och hon är den bästa mamman du någonsin skulle kunna drömma om och allt med henne är perfekt (ja, till och med när du har ditt städ-hets). Hoppas du får en underbar födelsedag mamma, så ses vi snart. Love

Kommentarer
Postat av: Mamii

ÅHH Sabina jag önskar verkligen att du var här!! Saknar dig också så otroligt mycket. Men jag vet att du har det så bra där i London och vi ses ju om 1 vecka. Det ska bli så underbart skönt att få träffa dig och KRAMAAA dig!! Och vi ska ha några mysiga dagar tillsamman alla 5 igen!! ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA MIN VACKRA DUKTIGA DOTTER!!!!! PUSS/Mamma

2011-04-29 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0