good morning

NU har jag äntligen gått upp i tid. Måste egentligen inte gå till jobbet förrän om lite mindre än en timme. Men jag ska nog börja röra mig dit snart för jag vill steama min blus innan jag börjar. Orkar inte stå och kötta med ett litet ministrykjärn på lägsta graderna. Ska även testa lite nya kläder, är så trött på allt jag har nu. Men jag har bara £37 kvar att spendera, vilket betyder att jag måste betala lite själv för allt är så jävla dyrt... Kläder som jag bara kommer ha på jobbet och aldrig sätta på mig annars. Men jag lever ju på det där stället, så kanske bra om man har lite ombyte. Soligt väder idag igen btw, love it.

Kommentarer
Postat av: linnéa

snyyygg bloggg

2011-04-08 @ 10:29:30
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0