finally awake

Har nästan precis vaknat. Ligger här med ont i halsen och orkar inte röra på mig. Det blev ingen utgång igår för att vi var för döda och idag är det jättefint väder igen. Men orkar man röra på sig? Nej. Det känns som om någon tagit en fickkniv och köttat om lite i halsen på mig... Min laddarsladd till datorn är sönder också, sämst! Så sitter med Amandas lilla pygmedator nu som man knappt kan skriva på. Liten dator till liten tjej. Ska nog gå och väcka offret nu faktiskt, är sugen på frukost och hon är det bästa sällskapet man kan ha till frukosten (skratta åt allt äckligt hon äter).

Kommentarer
Postat av: Dessi!

DEt kan jag lova att jag gör:D Nu är dom uppe :D

2011-04-10 @ 13:14:11
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0