drunkies

What a night.. Jag och Amanda drar för att träffa lite jobbarkompisar. Först gick vi till nattklubben Jalouse, där det blev ett antal glas. Blev trött på det och drog till Cirque och dansade loss hela natten. Så jävla fulla som vi är försöker vi ta oss hem, vilket, faktiskt, går riktigt bra. Men jag kommer dock inte ihåg att jag gick och la mig. Vaknade klockan nio på morgonen av mig själv och jag skulle vara på jobbet klockan tio i tio och, som sagt, alla från headoffice var där.. Hann knappt fixa iordning mig eller äta, satt bara på mig mina jobbarkläder, sket i jackan och drog på mig en hoodie. När jag kommer ut: regn. Sprang till jobbet och hann i sista sekund. Jag var nog fortfarande full på jobbet ett par timmar. Skickar även sms till Amanda och frågar varför hon inte väckte mig imorse, men vi hade tydligen haft en konversation när jag låg däckad i sängen. Den tjejen är galen, hon duschar håret när vi kommer hem och sedan sover hon i 40 minuter och går upp och fixar sig och drar till jobbet. Love London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0