don't talk swedish

Älskar att jobba med Susanna. Igår stod vi och lite diskret försökte snacka lite svenska uppe på menswear, sedan kom det några kunder och vi frågade dem på engelska om de behövde hjälp men de ville de inte. Så jag fortsatte snacka om en skitdryg australiensisk kille som ringt tidigare och ville ha tre vanliga t-shirtar skeppade till Australien, värt? När kunderna senare skulle gå så sa de "Tack tack". Haha, sjukt skämmigt. Sanna var även med om att några killar tidigare stått och snackat om att hon var snygg, och sedan när de testat kläderna så sa de rätt ut "Undra om man kan betala här uppe?" och då svarade Sanna på svenska "Ledsen killar, ni måste gå ner". Sjukt kul det med, man ska inte prata svenska i London för att det kryllar av svenska människor.

Sanna skrev även till mig nyss: "wihooo löning om 1h 12 min." Fy fan vad härligt. Skulle handla mat igår, och det gick ju inte sä jävla bra. Hade £1.06 på mitt konto..

Kommentarer
Postat av: Micke

Inge skitsnack på Svenska i NY heller... Jag kommenterade en snubbe solbrillor, eller jag sa att dom var skitfula och undrade hur han hade haft en jobbig barndom... Han tog av sig dem dirr och kollade på min som om jag var störd i huvvet. xD

2011-04-28 @ 04:33:49
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0