brick lane

Igår åkte jag och Josefin som sagt till Camden. Tog en bärs, och efter första klunken bestämde vi att vi skulle åka till Brick Lane. Dricker vår öl, tar tunnelbanan hem och när vi är på väg hem så börjar både jag och Jossan svettas som fan. Vi står i hissen och det rinner om oss, var helt jävla blöt. Vad var det i den där ölen?! Kändes som vi hade blivit drogade med någon jävla svettdrog. Fick lite smått panik, men drog oss ändå mot tuben efter att ha fräschat till oss lite. Sen blev det en spårad, och weird, kväll i Brick Lane som slutade med att jag nästan blev påkörd av en buss och stukade foten. Ville dö när jag skulle gå upp till jobbet imorse. Bilden på Jossan var den enda bilden jag fick under kvällen. Inga bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0